Programma's

03 Organisatie

Doelstelling

Ons aanbod en onze dienstverleningsprocessen zijn zo ingericht dat zij aansluiten bij de wensen, beleving en behoeften van inwoners en ondernemers.

Subdoelen:

  • Klantgerichtheid/ gastvrijheid staat centraal in de contacten die inwoners en ondernemers hebben met onze gemeente.
  • We bieden onze producten en diensten zoveel mogelijk digitaal aan, zodat onze inwoners en ondernemers zoveel mogelijk zaken op ieder gewenst tijdstip en locatie kunnen regelen.
  • Daar waar in onze dienstverlening regels beperkend zijn, blijven we zoeken naar (andere) mogelijkheden.

Voortgang

Tijdens de corona pandemie hebben wij onze dienstverlening aan onze inwoners zo weten in te richten dat de dienstverlening op een veilige manier plaats heeft kunnen vinden.
We hebben 9 nieuwe e-formulieren ontwikkeld en 5 e-formulieren aangepast waardoor we onze digitale dienstverlening verder hebben uitgebreid.
Nieuw ontwikkelde e-formulieren:
Evenementenvergunning
Evenementenmelding
Aanvraag Tozo4
Aanvraag Tozo 5
Verlenging Tozo 4
Verlenging Tozo 5
Tozo opgaven uren (herstelactie)
Tonk 2
Kosten bewindvoering

Gewijzigde E-formulieren:
Aanvraag gehandicapten parkeerplaatsen
Aanvraag ontheffing wegenverkeerswet
Aanvraag parkeerontheffing blauwe zone Oosterbeek
Contactformulier
Aansprakelijkheidsstelling

Activiteiten

Prod.

Activiteit

I

P

F

R

3A

Corona maatregelen treffen Tweede kamer verkiezingen

3A

Uitvoering geven aan Landelijk Aanpak Adreskwaliteit

3A

Verbeteren van de dienstverlening

3A

Wet digitale toegankelijkheid

3A

Wet modernisering electronisch bestuurlijk verkeer

Toelichting activiteiten

Corona maatregelen treffen Tweede kamer verkiezingen

De tweede Kamerverkiezingen zijn goed verlopen volgens de richtlijnen van de Kieswet en ministerie Binnenlandse zaken.

Uitvoering geven aan Landelijk Aanpak Adreskwaliteit

Wij ontvangen weinig meldingen vanuit de Rijksvoorlichting individuele gegevens (RvIG) / Landelijk aanpak adreskwaliteit (LAA)  omdat wij de BRP op orde hebben. Binnen de ambtelijke organisatie zijn er tussen de diverse teams korte lijnen waardoor snel afstemming plaatsvindt. Er wordt proactief gewerkt.

Verbeteren van de dienstverlening

Wij hebben aantal e-formulieren weten uit te breiden met 9 stuks. Hierdoor kan de inwoner ons beter digitaal bereiken.

Wet digitale toegankelijkheid

Wij voldoen aan de wet. In 2022 vervolg van de implementatie.

Wet modernisering electronisch bestuurlijk verkeer

We zijn in afwachting van de landelijke pilot. In 2022 wordt deze wet samen met de WOO geïmplementeerd.

Beleidsindicatoren en kengetallen

Voor dit product zijn er geen specifieke beleidsindicatoren en kengetallen.

Deze pagina is gebouwd op 06/29/2022 08:41:57 met de export van 06/27/2022 17:02:50