Doelstelling |
---|
Ons aanbod en onze dienstverleningsprocessen zijn zo ingericht dat zij aansluiten bij de wensen, beleving en behoeften van inwoners en ondernemers. Subdoelen:
|
Voortgang |
---|
Tijdens de corona pandemie hebben wij onze dienstverlening aan onze inwoners zo weten in te richten dat de dienstverlening op een veilige manier plaats heeft kunnen vinden. Gewijzigde E-formulieren: |
Activiteiten
Prod. | Activiteit | I | P | F | R |
---|---|---|---|---|---|
3A | Corona maatregelen treffen Tweede kamer verkiezingen | ||||
3A | Uitvoering geven aan Landelijk Aanpak Adreskwaliteit | ||||
3A | Verbeteren van de dienstverlening | ||||
3A | Wet digitale toegankelijkheid | ||||
3A | Wet modernisering electronisch bestuurlijk verkeer |
Toelichting activiteiten |
---|
Corona maatregelen treffen Tweede kamer verkiezingen |
De tweede Kamerverkiezingen zijn goed verlopen volgens de richtlijnen van de Kieswet en ministerie Binnenlandse zaken.
Uitvoering geven aan Landelijk Aanpak Adreskwaliteit |
---|
Wij ontvangen weinig meldingen vanuit de Rijksvoorlichting individuele gegevens (RvIG) / Landelijk aanpak adreskwaliteit (LAA) omdat wij de BRP op orde hebben. Binnen de ambtelijke organisatie zijn er tussen de diverse teams korte lijnen waardoor snel afstemming plaatsvindt. Er wordt proactief gewerkt.
Verbeteren van de dienstverlening |
---|
Wij hebben aantal e-formulieren weten uit te breiden met 9 stuks. Hierdoor kan de inwoner ons beter digitaal bereiken.
Wet digitale toegankelijkheid |
---|
Wij voldoen aan de wet. In 2022 vervolg van de implementatie.
Wet modernisering electronisch bestuurlijk verkeer |
---|
We zijn in afwachting van de landelijke pilot. In 2022 wordt deze wet samen met de WOO geïmplementeerd.
Beleidsindicatoren en kengetallen
Voor dit product zijn er geen specifieke beleidsindicatoren en kengetallen.